Τροχοί & TIR

Άρτα – Μυρόφυλλο – Τρίκαλα: Χωράει επικαθήμενο;

Ταξιδεύοντας κανείς στην Ιόνια Οδό και φτάνοντας στην έξοδο της Άρτας (από την πλευρά της Αμφιλοχίας) θα συναντήσει πινακίδα με σήμανση για Τρίκαλα, οπότε, ενδεχομένως να ακολουθήσει αυτή τη διαδρομ
από Παύλος Μαυρομύτης | Πέμπτη 01/04/2021 - 07:00
Κοινοποίηση στα Social Media
Ακολουθήστε μας σε ένα ξεχωριστό οδοιπορικό, όπου απαιτείται εμπειρία και άριστη δεξιοτεχνία στο τιμόνι.
Ακολουθήστε μας σε ένα ξεχωριστό οδοιπορικό, όπου απαιτείται εμπειρία και άριστη δεξιοτεχνία στο τιμόνι.

Ταξιδεύοντας κανείς στην Ιόνια Οδό και φτάνοντας στην έξοδο της Άρτας (από την πλευρά της Αμφιλοχίας) θα συναντήσει πινακίδα με σήμανση για Τρίκαλα, οπότε, ενδεχομένως να ακολουθήσει αυτή τη διαδρομή με κατεύθυνση τη Θεσσαλία.

Αν χρησιμοποιήσει μάλιστα τo GPS τότε θα δει ότι η διαδρομή Άρτα-Μεσοχώρα-Τρίκαλα είναι 153 χιλιόμετρα, Άρτα-Αστροχώρι-Τρίκαλα 152 χιλιόμετρα και Άρτα-Μυρόφυλλο-Τρίκαλα ακόμη πιο κοντά, στα 145 χιλιόμετρα. Ορισμένοι προτιμούν μια από τις παραπάνω διαδρομές, ακολουθώντας απλά τη σήμανση, άλλοι για τη μικρότερη χιλιομετρική απόσταση και κάποιοι για την αποφυγή του επιπλέον κόστους των διοδίων της διαδρομής, Άρτας-Ιωαννίνων-Τρικάλων, η οποία είναι 182 χιλιόμετρα, στην οποία τα φορτηγά και άλλα οχήματα με τέσσερις ή περισσότερους άξονες πληρώνουν 19,90 ευρώ. Η δουλειά μας είναι μέσα από επιτόπια ρεπορτάζ να συγκρίνουμε διαδρομές, να καταγράφουμε τα υπέρ και τα κατά της κάθε μιας ξεχωριστά και τελικά να υποδεικνύουμε ποια θεωρούμε ότι είναι η πιο συμφέρουσα με γνώμονα διάφορους παράγοντες, όπως ασφάλεια, κόστος και λοιπές υποδομές.

Μάλιστα, τις διαδρομές αυτές τις πραγματοποιούμε πάντα με φορτηγά για να έχουμε πιο ξεκάθαρη και λεπτομερή εικόνα σχετικά με την επιπλέον κατανάλωση, τις φθορές του οχήματος, αλλά και τα δυσκολότερα σημεία της. Αυτή τη φορά, ο συντάκτης μας Παύλος Μαυρομύτης συνταξιδεύει με τον πρόεδρο αυτοκινητιστών Δ.Χ. φορτηγών του νομού Καρδίτσας, Νίκο Ντότσια, σε μία από τις πιο απαιτητικές διαδρομές του ορεινού δικτύου της χώρας: Από Άρτα προς Τρίκαλα μέσω Μυροφύλλου, διασχίζοντας ένα κομμάτι της Πίνδου.

Τη συγκεκριμένη διαδρομή την προτιμούν ως επί το πλείστον οδηγοί διαξονικών και τριαξονικών φορτηγών, οπότε απαντούμε στο βασικό ερώτημα αρκετών ενδιαφερόμενων. Χωράει να περάσει επικαθήμενη νταλίκα; Ποιες δυσκολίες αντιμετωπίσαμε; Σε ποιο σημείο ακινητοποιήθηκε ο συρμός; Τελικά αξίζει να επιλέξει κάποιος αυτό το δρομολόγιο; Ακολουθήστε μας σε ένα ξεχωριστό οδοιπορικό, όπου απαιτείται εμπειρία και άριστη δεξιοτεχνία στο τιμόνι.

Διαβάστε το πλήρες οδοιπορικό, στο τεύχος Απριλίου (396) του περιοδικού ΤΡΟΧΟΙ & ΤΙR που κυκλοφορεί στα περίπτερα Ελλάδας και Κύπρου.

Στο ίδιο τεύχος #396

PreviousNext